Hjælp til Vega n251S6
Fra : Kristian

Dato : 29-10-03 21:47

Der kom ikke meget svar i nyhedsgruppen med de bærbare så jeg prøver her.

Har købt denne bærbare computer, og ville installere windows.

Det går også fint nok, men når jeg starter windows kan den nogen gange tage
5 min om at starte op, andre gange er den de normale 45sek. har prøvet at
opdatere windows xp, det ser næsten ud til at det er helt tilfældig hvornår
den gør det.

Den driver cd der fulgte med jeg kommet til at smide ud med embalagen, men
jeg har prøvet at hente drivere fra deres hjemme side men den starter stadig
langsomt engang i mellem.

Hvis der er en der har den orginale driver cd vil jeg meget gerne modtage
den, mangler den meget.

Computeren kan fint trække battlefield når den endelig er startet op, men
der sker tit at spillet lukker ned, eller genstarter computeren.

Jeg mistænker også batteriet for at være defekt, for når jeg hiver
strømstikket ud af computeren slukker den, og den kan ikke starte uden der
er strøm til.

Nogen der kan hjælpe med et eller flere at alle disse problemer ?

Mange tak

Fra : Kristian

Dato : 30-10-03 18:43

stadig ingen hjælp, mangler især hjælp til hvorfor windows er så langsom.