IBM tastatur til bærbar
Fra : SNS - Skolen

Dato : 29-10-03 15:05

Har en IBM Thinkpad 2628 med defekt tastatur. Nogen der kender et sted og
evt en pris for nyt?
Skal samtidig lægge en ny Win på, men mangler desværre lige nogle af
tasterne til koden
Har et USB tastatur, men kan ikke få forbindelse med det. Vil jeg kunne få
et externt til at virke over PS/2 stikket?
På forhånd tak

Fra : Christian Spøer

Dato : 29-10-03 16:14

> Har en IBM Thinkpad 2628 med defekt tastatur. Nogen der kender et sted og
> evt en pris for nyt?

Prøv dk.edb.hardware.baerbar ;)

> Skal samtidig lægge en ny Win på, men mangler desværre lige nogle af
> tasterne til koden

Surt show!

> Har et USB tastatur, men kan ikke få forbindelse med det. Vil jeg kunne få
> et externt til at virke over PS/2 stikket?

Det burde du... Måske du skal ind i BIOS og sætte det til at bruge externt
keyboard.

> På forhånd tak

Selv tak :)

Mvh