Trådløs - helt trådløs
Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 29-10-03 14:56

Hvilke mus og staveplader er helt trådløse - altså så modtageren sættes i
computeren uden ledning.
Min gamle Logitech desktop har en meters penge til modtageren, - det vil jeg
gerne undgå!

Jeg tænker specielt på Logitech Desktop MX - er der lang ledning på den -
eller sættes modtageren direkte i computeren?

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk
www.gromit.dk/dvd

Fra : Dr.Ralph

Dato : 29-10-03 15:07

On Wed, 29 Oct 2003 14:56:15 +0100, Michael Lund Sørensen wrote:

> [...]
>
> Jeg tænker specielt på Logitech Desktop MX - er der lang ledning på den -
> eller sættes modtageren direkte i computeren?

Der er lang ledning til også - måske Dinovo er anderledes ?

--
Kind regards/Venlig Hilsen
Dr. Ralph

Fra : Christian Spøer

Dato : 29-10-03 20:24

> Der er lang ledning til også - måske Dinovo er anderledes ?

diNovo er ikke så meget anderledes. Bluetooth modtageren sidder i opladeren
til musen, som har ledning til USB-porten.
Efter min mening ganske smart. Det er lækkert ikke at skulle købe nye
batterier, og samtidigt at bruge den som modtager giver jo en lille bonus.

Se her:
http://www.logitech.com/index.cfm?countryid=4&languageid=15&page=products/de
tails&CRID=486&CONTENTID=7321
,
http://www.logitech.com/index.cfm?page=products/features/cordless&CRID=272&c
ountryid=4&languageid=15
og
http://www.logitech.com/index.cfm?page=products/features/cordlesstopics&CRID
=1844&countryid=4&languageid=15

Mvh
Christian

Fra : Brian Hansen

Dato : 30-10-03 15:00

> [...]
>
> Jeg tænker specielt på Logitech Desktop MX - er der lang ledning på den -
> eller sættes modtageren direkte i computeren?

MSI har "onboard" Bluetooth på nogle af deres bundkort, men om det virker
med Logitech's MX-sæt ved jeg ikke. En BT-"dongle" kunne også være en
mulighed.

BT har jo ikke ligefrem ry for at kunne sættes sammen på kryds og tværs af
forskellige produkter.

Brian

Fra : Christian Spøer

Dato : 30-10-03 15:55

> Hvilke mus og staveplader er helt trådløse - altså så modtageren sættes i
> computeren uden ledning.

Microsofts Bluetooth mus har en Bluetooth dongle, som sættes i USB porten.
Helt uden kabler.
Kom lige i tanke om det.

Mvh
Christian

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 30-10-03 18:53

Christian Spøer skrev :

> Microsofts Bluetooth mus har en Bluetooth dongle, som sættes i USB porten.
> [...]

Det er sådan noget jeg søger. (Jer er træt af ledninger!)
Takker for alle bidrag.

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk
www.gromit.dk/dvd