Tastatur = defekt?
Fra : Poul P.

Dato : 28-10-03 11:59

Her i morges lød der pludselig nogle mærkelige lyde fra mit tastatur.
Eller i hvert de lyde som man kender når for mange knapper er holde
inde på en gang "tik-tik-tik-tik" Men jeg sad ikke i nærheden af
tastaturen, så det var noget den bare gjorde. Jeg trykkede så lige på
Mellemrumsknappen og "larmen" holdt op.
Men nu virker begge CTRL-knapper pludselig ikke mere?? Det samme
gælder ENTER knappen(return virker) og Scroll Lock er heller ikke
muligt at tænde-slukke mere.
Det er ikke en virus, for problemet er der også hvis jeg slukker min
comp i 30 sekunder starter op, og prøver at lade en reset med det
samme. Jeg kan simpelthen ikke, da CTRL heller ikke her duer.

Er det simpelthen bare et færdigt tastatur?(der ligger ikke snavs
eller noget der kan forklare det) eller er der en forklaring?

Fra : Mathias

Dato : 28-10-03 15:23

Poul P. wrote:
> Her i morges lød der pludselig nogle mærkelige lyde fra mit tastatur.
> Eller i hvert de lyde som man kender når for mange knapper er holde
> inde på en gang "tik-tik-tik-tik"

Vend det om og giv nogle dask med hånden. Støvsug det. Se efter at stikket
sidder rigtigt i.
Hvis dette ikke hjælper er 70 kr. til et nyt vel til at overskue?

--
Mvh. Mathias

Fra : Poul P

Dato : 28-10-03 16:14

On Tue, 28 Oct 2003 15:22:39 +0100, "Mathias"
<baggadapREMOVE_ME@hotmail.com> wrote:

>Vend det om og giv nogle dask med hånden. Støvsug det. Se efter at stikket
>sidder rigtigt i.
>Hvis dette ikke hjælper er 70 kr. til et nyt vel til at overskue?

Jep, det er rigtigt nok.
Men jeg ville gerne sikre mig at det ikke er PS2 porten fejlen kan
ligge ved først :) ?

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 29-10-03 13:42

In article <3f9e7bb0$0$7895$ba624c82@nntp04.dk.telia.net>,
baggadapREMOVE_ME@hotmail.com says...
> Hvis dette ikke hjælper er 70 kr. til et nyt vel til at overskue?

Og kvaliteten er derefter...!

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen