tastatur og mus- responstid...
Fra : Martin Berentzen

Dato : 27-10-03 19:58

HEJ!

Jeg har pt. et ældre cordless tastatur+mus sæt fra Logitech. Jeg synes
responstiden, især i spil, er lidt langsom. Vil jeg kunne mærke forskel hvis
jeg skifter til et cordless fra Mx-serien fra Logitech?

Martin Berentzen (Fjern NOSPAM i email)

Fra : Kim Larsen

Dato : 27-10-03 20:19

"Martin Berentzen" <berentzenNOSPAM@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
hvis
> jeg skifter til et cordless fra Mx-serien fra Logitech?

Efter hvad hardcore-spillere siger, så skal din mus være med hale, for det
andet er for langsomt, hvis du spiller meget, så er det også noget der tærer
på batterierne også i tastaturet, så det vil være en fordel med "tråd" på
begge dele. Men du kan jo få en mus med hale og uden kugle, det har jeg lige
bestilt, så må jeg se hvad der så sker.

Kim Larsen

Fra : Martin Berentzen

Dato : 29-10-03 20:29

Vil det altså sige at jeg slet ikke kan mærke forskel med MX-serien fra
Logitech?

martin