Printer
Fra : Kasper Hartwich

Dato : 27-10-03 15:29

Hej.

Jeg skal bruge en god printer, gerne laser, som kommer til at blive
brugt et par gange om dagen.

Kan i anbefale nogle? Den må ikke være for dyr.

Kasper

Fra : Leony

Dato : 29-10-03 18:40

"Kasper Hartwich" <kasperh@image.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg skal bruge en god printer, gerne laser, som kommer til at blive
> brugt et par gange om dagen.
> Kan i anbefale nogle? Den må ikke være for dyr.

En laserprinter til ca. 2000 kr burde være glimrende til dit brug (de
kan også fåes lidt billigere).

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : Peter

Dato : 29-10-03 19:59

> mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:

Har set.....og...?! Du har brugt en masse tid og penge på at forringe EMC
egenskaberne, og kønnere er det heller ikke just blevet, IMHO. Som at sætte
plastic "pynte"-kapsler på stålfælge; Det ligner IKKE alu-fælge, men forøger
den uaffjedrede vægt, med dårligere køreegenskaber til følge!
Hvad er pointen?

Fra : Leony

Dato : 30-10-03 13:48

"Peter" <nn@findes-ikke.dk> skrev i en meddelelse

> Har set.....og...?! Du har brugt en masse tid og penge på at forringe
> EMC egenskaberne, og kønnere er det heller ikke just blevet, IMHO.

EMC egenskaber kender jeg ikke noget til. Hvad står EMC for?
Som du selv skriver - IMHO - jeg har ikke lavet det for din skyld,
udelukkende min egen.

> Som at sætte plastic "pynte"-kapsler på stålfælge; Det ligner IKKE
> alu-fælge, men forøger den uaffjedrede vægt, med dårligere
> køreegenskaber til følge!

Umiddelbart et rigtigt dårligt eksempel - IMHO.
Eller også er det bare mig som ikke forstår det, det er det højest
sandsynligt.

> Hvad er pointen?

Lave et projekt som jeg synes er sjovt, have det hyggeligt med det i et
par dage og så nyde det færdige resultat (dem der er i stand til det, du
er jo desværre ikke en af dem, det fremgår tydeligt.