Mus MX700-UBS?
Fra : Jane

Dato : 27-10-03 15:04

Når jeg sætter min Logitech MX700 i UBS-porten, får jeg følgende meddelse,
"computeren fandt ikke nogen mus, du kan tilslutte en mus til serial porten
nu"

Jeg har lige fået skiftet bundkort, og fået et "Abit NF7-S 2,0 Sockel A"
Ham der har skiftet det/firmaet har checket, at musen er sat til i biosen,
og det er den, siger han, den står også på on, men jeg har ikke nogen
forstand på det, måske er der noget andet man skal indstille.

Jeg troede jo bare, at man kunne sætte hvad som helst til en UBS-port uden,
at skulle rode med noget som helst.

Det køre jo også godt nok uden, men det irritere mig, når jeg nu har fået
UBS-porte, ville jeg jo gerne kunne bruge dem, så gode råd modtages med
glæde.

--
Venlig hilsen
Jane

Fra : Lars Ladingkaer

Dato : 27-10-03 21:55

"Jane" skrev:
> Når jeg sætter min Logitech MX700 i UBS-
> porten, får jeg følgende meddelse,
> "computeren fandt ikke nogen mus, du kan
> tilslutte en mus til serial porten nu"

Har den virket før ?

Hvilken version af Windows bruger du ?

Mvh, Lars

Guide til HDD & DVD Recordere: www.recordere.dk
.... Med dansk prisguide - og anbefalinger.

Fra : Jane

Dato : 28-10-03 20:20

"Lars Ladingkaer" <ng.mail2@ladingkaer.comX> wrote in

> Har den virket før ?

Nej, det er en helt ny mus jeg prøvede at tilslutte UBS-porten.

> Hvilken version af Windows bruger du ?

Windows 98se
--
Venlig hilsen
Jane

Fra : Lars Ladingkaer

Dato : 28-10-03 21:03

"Jane" skrev:
> Nej, det er en helt ny mus jeg prøvede at
> tilslutte UBS-porten. [Windows 98se]

Ok, jeg er ikke sikker på at Windows98 er født med en driver til mus på
USB-porten. Nyere Windows versioner er, men denne er formentlig for gammel.

Har du prøvet at installere den medfølgende Logitech driver fra cd-rom ?

Du kan alternativt følge denne lidt langhårede beskrivelse fra Logitech (kun
engelsk) på hvordan man opdaterer muse-driveren i Windows 98 manuelt.

http://www.logitech.com/index.cfm?page=support/products/document&CRID=1792&contentid=4639&contentid2=6034&showalldocuments=0&countryid=4&languageid=15

Fra : Jane

Dato : 29-10-03 15:45

> [...]
> gammel.
>
> Har du prøvet at installere den medfølgende Logitech driver fra cd-rom
Jeg har installeret en nyer version fra Logitech`s side.

> Du kan alternativt følge denne lidt langhårede beskrivelse fra
> Logitech (kun engelsk) på hvordan man opdaterer muse-driveren i
> Windows 98 manuelt.
Ok. det vil jeg prøve

--
Venlig hilsen
Jane

Fra : Jane

Dato : 03-11-03 19:46

> [...]

> Ok, jeg er ikke sikker på at Windows98 er født med en driver til mus
> på USB-porten. Nyere Windows versioner er, men denne er formentlig for
Det er nok det som er problemet

> [...]
>
> Du kan alternativt følge denne lidt langhårede beskrivelse fra
> Logitech (kun engelsk) på hvordan man opdaterer muse-driveren i
Det er en ortentlig smøre, men jeg må prøve at kikke lidt på det.

> http://www.logitech.com/index.cfm?page=support/products/document&CRID=1
> 792&contentid=4639&contentid2=6034&showalldocuments=0&countryid=4&langu
> ageid=15

Venlig hilsen
Jane

Fra : Jane

Dato : 02-11-03 19:05

"Lars Ladingkaer" <ng.mail2@ladingkaer.comX> wrote in

> Har den virket før ?
Den er ny, og virker på serial porten, men ikke på UBS

> Hvilken version af Windows bruger du ?
Winsows 98se.