strømforsyning
Fra : Michael

Dato : 26-10-03 10:37

hejsa lige for at være helt sikker spørger jeg lige jer, er PSU en , det
dårlige i det her system, som lagger og genstarter, i eks Battlefield MVH
Michael

cpu P4 2,4
bundkort MSI 865PE
grafik MSI MS-8912 geforce FX 5600
ram Kingston DDR 2700 512 MB
HD Maxtor+9 80GB
DVD Asus DRW 0402
Kabinet thermaltake XaserIII Lanfire VM2000A
PSU Thermaltake 400W P4 ATX, til 279,-kr

Fra : Paul Østerby Sørense~

Dato : 26-10-03 10:52

"Michael" <ankerlund@oncable.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> DVD Asus DRW 0402
> Kabinet thermaltake XaserIII Lanfire VM2000A
> PSU Thermaltake 400W P4 ATX, til 279,-kr

Hej Michael
Personlig synes jeg det ser godt ud, men hvad med din temp? måske nvidia
driver
--
Med Venlig Hilsen
Paul Østerby Sørensen