Strømforsyning
Fra : Jan Gregersen

Dato : 25-10-03 19:32

Hej i NG

Jeg har et en Codegen 300 Watts PSU i min pc. Den yder følgende:

3,3v=3,29
5v=5,05
12v=12,60

Jeg er lidt bekymret for de 12v, min pc er i øjeblikket meget ustabil, har
læst på hjemmesider at Codegen PSU'er er dårlige. Er der sammenhæng mellem
min 12v og mit systems stabilitet. de 12v svinger også en del, nogle gange
er den kun på 12,48.

Jan G

Fra : Cacba

Dato : 26-10-03 09:11

> [...]
> min 12v og mit systems stabilitet. de 12v svinger også en del, nogle gange

Lidt længere nede har jeg søgt løsning på samme problem... (24-10-2003 -
19:30 - Hvilken PSU)... Der er nok også svar til dig..

Cacba Out