Hjælp mig med Driver CD til Ati All in won~
Fra : Flemming Hansen

Dato : 25-10-03 17:25

Jeg har købt et brugt Ati All in wonder 9000 Pro, men der var desværre ingen
drivercd med til
man kan ikke aktivere TV og de andre funktioner hvis ikke man har den
rigtige cd, det er ikke nok med
det der ligger på ATI's hjemmeside.
Var der evt. nogen her i grupper der kunne lave en kopi af deres og sende
mig, jeg vil selvfølgelig gerne
betale de udgifter der er forbundet med det og evt. også en findeløn
Flemming Hansen Svendborg

Fra : Rado

Dato : 25-10-03 17:30

Ellers prøv evt.

dk.edb.videoredigering
eller
alt.comp.periphs.videocards.ati

--
Rado

and why. Then do it. - Robert Heinlein

Fra : Jakob M

Dato : 26-10-03 13:08

> dk.edb.videoredigering
> eller
> alt.comp.periphs.videocards.ati

Eller endnu bedre news:dk.edb.hardware.grafikkort og husk at oplyse model og
mærke.

Mvh
Jakob