Integreret lyd
Fra : Lothario

Dato : 12-04-01 10:24

Jeg har lige fået nyt bundkort, et Soltek SL-75KAV, som kun har en
ISA-slot. Da jeg ikke har fået adsl ind endnu, har jeg valgt at putte
mit modem deri istedet for lydkortet. Jeg har så fundet ud af at
bundkortet har sit eget lydkort, og jeg fandt da også ud af at det hed
AC 97, derfor installerede jeg driverne fra den medfølgende cd. Windows
har fundet den og sat den som primær lyddriver, men der kommer ingenting
ud af højtalerne. Winamp vil ikke engang starte med at afspille
demo.mp3. Hvad er der galt? Har jeg fat i den forkerte lyddriver eller
hva'?

Mvh Moe

Fra : Lothario

Dato : 12-04-01 11:02

Det skal lige siges at der var lidt komplikationer under installationen, nu
jeg husker det. Først var der en fil der manglede. Den hed noget med
via***.cat eller sådan noget. Men der var ingen filer med det navn i
driver-biblioteket win9x, men det var der i biblioteket win98se. Der er
måske stor forskel på win98 og se? Desuden stod der i maualen at til sidst
ville der promptes om en genstart, men det skete heller ikke. Det kunne være
jeg skulle prøve at re-installere, men hvis der sker det samme, hvad gør jeg
så?

Mvh Moe

Fra : Lothario

Dato : 12-04-01 11:57

Det virkede! Åh, ja, der er nu intet som at løse det hele selv...

Fra : Christian Jørgensen

Dato : 13-04-01 22:15

*LOL*
/Christian