Lyd fra Computer til anlæg
Fra : H.S.

Dato : 24-10-03 13:31

Jeg har trukket et audio kabel fra mit lydkort til mit stereo anlæg.

Setup ser sådan ud:
[PC-Lydkort-MiniJack splitter-10 m audiokabel-forstærker]

Men jeg får kun lyd i den ene højttaler. Hører jeg lyd fra f.eks. tuneren -
er der lyd i begge højttalere, hvad skyldes dette ?

Fra : Martin Sand.

Dato : 24-10-03 15:13

H.S. wrote:
> [...]
>
> Men jeg får kun lyd i den ene højttaler. Hører jeg lyd fra f.eks.
> tuneren - er der lyd i begge højttalere, hvad skyldes dette ?

Er der stadig kun lyd i den ene højttaler hvis du fjerner minijack
splitteren?
Jeg bruger et kabel som har 1 minijack i den ene ende og 2 phonostik i den
anden, og det fungerer fint.
MVH Martin

Fra : Thomas Kristiansen

Dato : 24-10-03 16:26

Din minijack splitter kan meget vel være mono!!

Fra : ea

Dato : 24-10-03 18:31

>Din minijack splitter kan meget vel være mono!!
>

>"H.S." <public@tele2adslSPAM.dk> wrote in message

>tuneren -

minijack er noget skrald.. prøv at dreje stikket i splitteren lidt

Fra : H.S.

Dato : 28-10-03 13:51

"Thomas Kristiansen" <thomas_kristiansen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Din minijack splitter kan meget vel være mono!!

Det er den umiddelbart ikke - Jeg har lagt mærke til, at hvis både
minijack'et til anlægget er i splitteren og PC højttalerene sidder i
splitteren også - så er der også kun lyd i den ene PC højttaler - INDTIL jeg
hvis minijack'et ud til anlægget, så kommer der pludselig lyd i begge PC
højttalere....? - Har dog ikke ikke lagt mærke til om det hjælper på lyden i
anlægget, hvis jeg piller PC højttaler stikke ud af splitteren.

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 28-10-03 15:14

In article <bnlojc$4n5$1@sunsite.dk>, public@tele2adslSPAM.dk says...
> splitteren også - så er der også kun lyd i den ene PC højttaler - INDTIL jeg
> hvis minijack'et ud til anlægget, så kommer der pludselig lyd i begge PC

Check kablet til anlægget.

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen