hardware hjælp
Fra : zacho

Dato : 23-10-03 10:44

Hej
Jeg står at skal samle min pc med flere enheder på ide controllerene,
så jeg vil høre hvordan jeg bedst for sat tingende sammen så de virker
bedst.
Jeg skal have sat følgende ting i min pc.
4 stk hardiske
dvd brænder
dvd drev

For en god ordenskyld skal jeg sige at jeg har en ekstra ide
controller så der er plads til det hele.

Håber nogen kan komme nogle fif så jeg for sat det ordenligt sammen.

Med venlig hilsen
Jesper

Fra : Torben Fejr \(Tilst\~

Dato : 23-10-03 11:01

zacho <dk9900@hotmail.com> scribbled:

> [...]
> dvd drev
>
> For en god ordenskyld skal jeg sige at jeg har en ekstra ide
> controller så der er plads til det hele.
1 controller til de 4 hd'er
dvd'erne på den anden controller på hver sin kanal

--
Mvh.
Torben Fejr