P4P800 De Luxe ??? RAID?
Fra : Henrik Andersen

Dato : 23-10-03 10:05

Hej.....

Jeg er interesset i RAID, men når jeg kigger på ASUS's
hjemmeside står der dette....
______________________
South Bridge:
-2 x UltraDMA 100/66/33
-2 x Serial ATA, RAID 0 (Microsoft Windows XP only)
VIA6410 RAID controller:
-2 x UltraDMA 133 support four hard drives
-RAID 0, RAID 1, RAID 0+1, JBOD
______________________

Betyder det at RAIDet kører ATA 100 eller ATA 133???

Linket til hjemmesiden er:
http://www.asus.com/prog/spec.asp?m=P4P800%20Deluxe&langs=01

Mvh Henrik

Fra : webfactor

Dato : 24-10-03 11:06

Så vidt så godt men hvis du læser ordentligt efter skriver du jo selv -2 x
Serial ATA, RAID 0 (Microsoft Windows XP only)
VIA6410 RAID controller
Så det er S-ATA raid og det blir 150 mbbps
www.webfactor.dk

Fra : Bo Nielsen

Dato : 24-10-03 12:54

"webfactor" <webfactor@post.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Så vidt så godt men hvis du læser ordentligt efter skriver du jo selv -2
> Serial ATA, RAID 0 (Microsoft Windows XP only)
> VIA6410 RAID controller
> Så det er S-ATA raid og det blir 150 mbbps

Dette står på ASUS´s hjemmeside

The VIA IDE-RAID controller supports two-channel ATA 133, enabling users to
build Maximum 4 ATA-133 hard disk as an RAID0, 1 , 0+1 , JBOD array. And the
graphical user interface provides an easy way to configure and manage disk
drives or disk arrays connected.

Serial ATA (SATA) and RAID 0 functions into the South Bridge. The latest
ICH5R chipset now delivers 150MB/s fast data transfer (SATA) and striping
performance (RAID 0) to enhance computing efficiency. (Supported WinXP only)

Bo