Ang. kabinet-blæsere + grafikkort-blæsere
Fra : Brian Thomsen

Dato : 22-10-03 19:29

Hej alle

Jeg har installeret 3 stk. 80mm Papst blæsere i mit kabinet, men har kun 3
stik på bundkortet (1 stik til CPU-blæser)... Så jeg mangler en, hvad gør
jeg? Findes der en eller anden form for splitter? Jeg vil ikke til at lodde
ledninger sammen

Jeg skal desuden også have aktiv køling til mit grafikkort (Sapphire
Atlantis Radeon 9600)! Noget specielt man skal være opmærksom på mht. det?
Eller er det, det samme som alm. kabinetblæser f.eks.?

På forhånd tak

--

Mvh.
Brian Thomsen

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 22-10-03 20:13

Brian Thomsen wrote:
> [...]
> kun 3 stik på bundkortet (1 stik til CPU-blæser)... Så jeg mangler
> en, hvad gør jeg? Findes der en eller anden form for splitter? Jeg

Der sad da splittere på de papst thingies jeg lige har investeret i?
Dvs han/hun i samme stik...

- Peter

Fra : \(: MarlboroMan :\)

Dato : 22-10-03 20:21

> Hej alle

Hej

> [...]
> stik på bundkortet (1 stik til CPU-blæser)... Så jeg mangler en, hvad gør
> jeg? Findes der en eller anden form for splitter? Jeg vil ikke til at

Selvfølgelig gør der da det. Jeg går ud fra at det er et 3 pinsstik din(e)
blæser har!? Hvis det er er det f.eks. sådan en her
http://www.cyberbox.dk/index.php?menu=ka1700&gruppe=strømtyv&dt=1162 du skal
have. Man kan få tilsvarende, hvor du bare skal tilsluttet din blæser til
et 4 pins molexstik i stedet.

Det hedder forresten en strømtyv.

> Jeg skal desuden også have aktiv køling til mit grafikkort (Sapphire
> Atlantis Radeon 9600)! Noget specielt man skal være opmærksom på mht. det?
> Eller er det, det samme som alm. kabinetblæser f.eks.?

Det _kunne_ være en ganske alm. 60, 70 eller 80 mm blæser du brugte. Hvor
har du tænkt dig at placere den og hvordan?

> På forhånd tak
> Mvh.
> Brian Thomsen

Kenneth

Fra : Brian Thomsen

Dato : 23-10-03 22:19

"Brian Thomsen" <brian-th@REMOVEtiscali.dk> skrev:

<SNIP>
> Jeg skal desuden også have aktiv køling til mit grafikkort (Sapphire
> Atlantis Radeon 9600)!

Nogen der har prøvet denne og evt. har erfaringer at dele ud af??:
http://www.arctic-cooling.com/en/products/vga_silencer/

Mvh.
BT