Forskel på processor.
Fra : Jan Andreasen

Dato : 21-10-03 08:01

Hej NG.

Er der nogle som kan katagorisere AMD processorer for mig. Altså hvad er
hurtigst af Barton, Thoroughbred, Palomino osv.

Hvad anbefales når man køber maskine i dag??

Tak for hjælpen

Jan

Fra : Jeppe Seidelin Dam

Dato : 21-10-03 08:11

"Jan Andreasen" <jan@revision2.dk> wrote in message
> Er der nogle som kan katagorisere AMD processorer for mig. Altså hvad er
> hurtigst af Barton, Thoroughbred, Palomino osv.

Kig på deres rating. XP1700+ er langsommere end XP2400+. Det er ikke
svært at forstå.

> Hvad anbefales når man køber maskine i dag??

En barton der passer til ens pengepung. XP2500+ er et godt køb, hvis man
er overclocker eller bare prisbevidst.

mvh
Jeppe Seidelin Dam

Fra : Ukendt

Dato : 21-10-03 14:50

>Hej NG.
>
>Er der nogle som kan katagorisere AMD processorer for mig. Altså hvad er
>hurtigst af Barton, Thoroughbred, Palomino osv.
>
>Hvad anbefales når man køber maskine i dag??
Som Jeppe skriver kan du gøre, men du vil med garanti få en
kanon maskine med eks: en XP2600 eller mere og Asus A7N8X mobo.
Det kører jeg selv med og det er en fed maskine, skifter først når man
kan få en P4 HT3.06GHz til 1500- eller bedre.

THF
Brøndby
http://home20.inet.tele.dk/thf/

Fra : Mark

Dato : 21-10-03 17:48

Hej

> Er der nogle som kan katagorisere AMD processorer for mig. Altså hvad er
> hurtigst af Barton, Thoroughbred, Palomino osv.
>
> Hvad anbefales når man køber maskine i dag??

Jeg tror du har mest ud af en barton 2500+

For 2 uger siden købte jeg selv sådan en sag.
Dertil købte jeg:
Soltek 75FRN-L nforce 2, passivt kølet - 625,-
Barton 2500+ - 663,-
Silentboost thermel take - 288,-
512mb ddr pc3200 noname - 599,-

Har clocket det til en 2800+ uden kabinet køler, hvis du giver lidt mere for
ram kan det nok komme op og køre lidt hurtiger ;)

Køre bf1942, gta vc osv. i højeste opløsning
Har et geforce4 ti-4200.

Mvh
Mark