Hvordan indscanne
Fra : Olsen

Dato : 20-10-03 21:52

et gammelt sort/hvid foto med en Mustek 1200ub.

Hvor mange pixel giver bedste skarphed?

Det jeg har prøvet giver et masse (sorte) prikker på billedet.

Evt. et godt program?

--
Hilsen fra Olsen

snipnospam@olsen.mail.dk

ikke fjerne nospam

Fra : Peter Jensen

Dato : 21-10-03 10:09

"Olsen" <snipnospam@olsen.mail.dk> skrev i en meddelelse
> Det jeg har prøvet giver et masse (sorte) prikker på billedet.

Vælger du sort/hvid i scannerprogrammet ?
I så fald er det derfor - du skal vælge gråtoner
istedet.

> Evt. et godt program?

Scannerprogrammet skal være skrevet til den enkelt scanner
og er derfor ikke noget man bare sådan lige skifter.
--
Peter J

Fra : Søren Blom

Dato : 21-10-03 12:58

> [...]
>
> Hvor mange pixel giver bedste skarphed?
>
> Det jeg har prøvet giver et masse (sorte) prikker på billedet.

Prøv at spørg i news:dk.edb.grafik

--
VH

Søren Blom