Compaq Deskpro. Umotiveret boot.
Fra : SIGHTS OF NATURE SCH~

Dato : 20-10-03 21:06

Hej alle,

Min ellers OK gamle Compaq Deskpro P650 er begyndt pludselig at boote helt
uden hjælp! Der er ikke rigtig nogen fast rytme, eller tegn på at det kun er
i specielle programmer eller efter et bestemt tidsmønster. Det er bare
hammer irriterende! Pludselig genstarter den bare uden advarsel.

Er det en virus? (har scannet med PANDA online antivirus uden resultat) -
eller er det noget hardware/software der skal opdateres?

Jeg vil sætte stor pris på anvendelige tilbagemeldinger fra jer.

mvh

Ken

Fra : Martin Andersen

Dato : 20-10-03 21:44

> [...]
> eller er det noget hardware/software der skal opdateres?
>
> Jeg vil sætte stor pris på anvendelige tilbagemeldinger fra jer.

Har du installeret Blaster patchen fra MS?

http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;en-us;826955

Ellers gør det!

Hvis det ikke hjælper så prøv at køre Compaqs hardware diagnosticprogram:

http://h18007.www1.hp.com/support/files/deskpro/us/download/19228.html