HP PSC 1110 vs. HP ScanJet 2400
Fra : Michael Sørensen

Dato : 20-10-03 21:00

Jeg har spurgt til en multifunktionsmaskine (HP PSC 1110), som ikke fik ret
god kritik herinde mht. scannerfunktionen.

Kender nogen så scanneren HP ScanJet 2400 eller HP ScanJet 3670 og kan
fortælle noget om disse (helst noget godt) - evt. endnu bedre kan i
sammenligne med multimaskinen HP PSC 1110

Fra : Paul Østerby Sørense~

Dato : 21-10-03 16:23

"Michael Sørensen" <fjern_dette_mailto:_m-s@stofanet.dk> skrev i en
meddelelse news:3f943eaa$0$14605$ba624c82@nntp05.dk.telia.net...
> [...]
> fortælle noget om disse (helst noget godt) - evt. endnu bedre kan i
> sammenligne med multimaskinen HP PSC 1110

Hej Michael
Nu kender jeg ikke disse HP scannere du nævner, men den HP scanner jeg
bruger på arbejdet når ikke min Canon 656 til sokkeholderen, så jeg vil
komme med min gamle tese igen køb du en Canon scanner og en HP printer og du
har det optimale værktøj. Hvilken af udbudet du skal vælge afhænger af din
pengepung og hvilke der er på udsalg.
--
Med Venlig Hilsen
Paul Østerby Sørensen

Fra : Michael Sørensen

Dato : 21-10-03 17:03

> [...]
du
> har det optimale værktøj. Hvilken af udbudet du skal vælge afhænger af din

Hej Paul,

og tak for dit svar.

Jeg har kig nu på 2 canon scannere - måske du kender dem:

- CanoScan LiDe 30

- CanoScan 3000

Prisen er den samme og ud fra de specifikationer, som jeg har fundet, har
jeg svært ved at vurdere dem, da de virker meget ens.

Fra : Paul Østerby Sørense~

Dato : 21-10-03 18:18

"Michael Sørensen" <fjern_dette_mailto:_m-s@stofanet.dk> skrev i en
meddelelse news:3f9558a3$0$21051$ba624c82@nntp02.dk.telia.net...
> [...]
>
> Prisen er den samme og ud fra de specifikationer, som jeg har fundet, har
> jeg svært ved at vurdere dem, da de virker meget ens.

Den største forskel jeg kan se på dem er at liden ikke kræver extern
strømforsyning men forsynes direkte gennem USB tilslutningen, det samme gør
min 656 og den har da kørt problemfri i 3 år nu og de indscanninger jeg har
lavet er gået godt med fin opløsning. Jeg kender da nogle med andre scanere
med extern forsyning og den eneste forskel er at der skal findes plads til
en ekstre adaptor i skinnen med strømudtag.
--
Med Venlig Hilsen
Paul Østerby Sørensen