SoundBlaster Live! 5.1 Digital til Win Me?~
Fra : Lars

Dato : 20-10-03 19:31

Findes der slet ingen drivere til denne kombination?????

Model Code er "SB0220"

Lars

Fra : Ove Juel Hansen

Dato : 21-10-03 13:26

Hej Lars,
jeg har det samme kort (endnu ikke monteret) købt som en Retail model
dvs. medfølgende CD og ifølge instruksen er der support for Win98 og ME
på CD'n, jeg har ganske vist på www.creative.com set at der ikke er
drivere tilgængelige for disse 2 O/S'r -
Hilsen Ove - e-mail duer ikke, svar her eller giv mig din adresse?

Fra : Lars

Dato : 21-10-03 19:44

Hej Ove.
Hvor ville det være kanon hvis vi kunne finde en måde hvorpå jeg kan "låne"
din Me driver til det her kort.

Lars