Duel eller ikke?
Fra : Kim

Dato : 20-10-03 17:34

Jeg har lige fået et P4P800/Deluxe hvor jeg har monteret 2 stk
Performance 256 DDR3200 ramklodser. Men hvordan kan jeg se om de kører
Dual? Syntes ikke man kan se nogen steder i Bios som man kan rette det
til, og syntes heller ikke at man kan se det i windows.

Syntes dog at jeg får en for lille score, når jeg tester rammene i
Sandre Pro 2004 i forhold til hvad tilsvarede ram for med Dual.

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 20-10-03 18:08

Kim wrote:
> Jeg har lige fået et P4P800/Deluxe hvor jeg har monteret 2 stk
> Performance 256 DDR3200 ramklodser. Men hvordan kan jeg se om de kører
> Dual?

På mit board sidder slotsene grupperet parvis
Ligeledes er der en tegning der anviser hvordan RAM stængerne skal placeres
(rækkefølge)
Prøv lige at tjekke det som det første
Jeg har dog kun een stang siddende pt

- Peter

Fra : Kim

Dato : 20-10-03 18:22

Peter Lykkegaard wrote:

> På mit board sidder slotsene grupperet parvis
> Ligeledes er der en tegning der anviser hvordan RAM stængerne skal placeres
> [...]

Klodserne sidder rigtigt nok i bundkortet....det jeg efterlyser er mere
om man kan se om de kører dual da jo ikke allle ram kan det...

Fra : Kaasing

Dato : 20-10-03 18:28

Hej
På min computer står det når jeg tænder den, lige efter den har skrevet
hvilket grafikkort jeg har i. Der står memory frequence 266, 1 GB Dual RAM
eller noget lignende.
Mit bundkort er et ASUS A7N8X Deluxe Gold og rammene 2x512 MB Performance
DDR 2700

/Poul

PS Mine ram klodser sidder på 0 og 2, nr 1 er ikke i brug, ved ikke om det
har betydning.

Fra : Kim

Dato : 20-10-03 19:13

Kaasing wrote:

> [...]
> eller noget lignende.
> Mit bundkort er et ASUS A7N8X Deluxe Gold og rammene 2x512 MB Performance

Det var lige det jeg lede efter :)