Bios spørsmål
Fra : Christoffer

Dato : 20-10-03 14:04

Hej Ng

Jeg ved ikke hvor jeg skal poste det henne så hvis i kan henvise til en
bedre gruppe så vil jeg blive glad. Men det er et lille problem (men
irriterende) for min computer er begyndt at sige de der bios bip hver gang
jeg trykker på enten scroll, num, eller caps lock. Hvor slår man det fra
henne?

Mvh
Christian
--
They couldn't hit an elephant at this dist...

- General John Sedgwick, (1813-1864), last words

Fra : Preben Andersen

Dato : 20-10-03 15:01

"Christoffer" <invalid@invalid.invalid> wrote in message
> [...]
> jeg trykker på enten scroll, num, eller caps lock. Hvor slår man det fra

Hej Christoffer/Christian...
Det er ikke BIOS, men din Windows. Prøv at søge på ToggleKeys.

mvh
Preben

Fra : Christoffer

Dato : 20-10-03 15:22

> Hej Christoffer/Christian...
> Det er ikke BIOS, men din Windows. Prøv at søge på ToggleKeys.
>
> mvh
> Preben

Hej Preben

Tak for svaret det var lige præcis det der var galt :)

Mvh
Christian