XP og T65
Fra : kikope

Dato : 20-10-03 11:47

Hej.
Er der nogen der kan hjælpe.
Jeg har XP Home og en HP Officejet T65.
Den kan ikke køre sammen med XP.Jeg
ringede til HP,men de var faktisk ligeglade,
for de havde besluttet sig for, at T65 ikke
skulle opdateres til XP.Kan jeg på en eller
anden måde alligevel bruge den???
Hilsen kim.

Fra : Johnny

Dato : 20-10-03 12:24

> [...]
> ringede til HP,men de var faktisk ligeglade,
> for de havde besluttet sig for, at T65 ikke
> skulle opdateres til XP.Kan jeg på en eller

Har du prøvet at bruge driverne til Windows 2000?

Det virker i mange tilfælde.

Johnny

Fra : kikope

Dato : 20-10-03 12:28

"Johnny" <jumbo@FJERNESesenet.dk> skrev i en meddelelse

> Har du prøvet at bruge driverne til Windows 2000?
>
> Det virker i mange tilfælde.
>
> Johnny
>
> Hej.
Tak for det hurtige svar.
Nej,det har jeg ikke.Jeg er ikke så
dygtig computere.Ved du hvor jeg kan
hente dem?
Hilsen kim

Fra : Johnny

Dato : 20-10-03 12:31
Fra : kikope

Dato : 20-10-03 13:02

"Johnny" <jumbo@FJERNESesenet.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg glemte linket:
>
> http://makeashorterlink.com/?M1E032546
>
> Jeg prøver at downloade "all i one" til både 2000 og XP.Sker der noget ved
det?

Fra : kikope

Dato : 20-10-03 13:56

"kikope" <boeger@kikope.dk> skrev i en meddelelse

> "Johnny" <jumbo@FJERNESesenet.dk> skrev i en meddelelse

> det?

Det virkede med driver til win 2000.
Tak for hjælpen.
Hilsen
Kim Petersen
www.kikope.com

Fra : Johnny

Dato : 20-10-03 12:28

Her er et link til drivere på engelsk, til alle Windows versioner

Johnny