2.5" -> 3.5"
Fra : Karsten Krambs

Dato : 19-10-03 19:10

Hvor køber jeg en dims så jeg kan smide en 2.5" disk i min stationær
og lave et Ghost.

Karsten

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 19-10-03 20:19

On 2003-10-19,
Karsten Krambs <snabelulrich@@> wrote:
> Hvor køber jeg en dims så jeg kan smide en 2.5" disk i min stationær
> og lave et Ghost.

Din lokale PC pusher. Jeg kobte en hos Squaretech i Århus for
et års tid siden.

Men hvis du bare skal lave en disk kopi, hvorfor så ikke bare
lave den over nettet ? Acronis TrueImage supporterer det, og det
gor Ghost vel også ? TrueImage er lang billigere, og mit foretrukne
produkt.

Fra : Leony

Dato : 20-10-03 13:28

"Karsten Krambs" <snabelulrich@@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Hvor køber jeg en dims så jeg kan smide en 2.5" disk i min stationær
> og lave et Ghost.

ProConsult har en adapter:
http://www.proconsult.dk/katalog/m_sto/s_sto-hdd/hdd-til/div005.html
Den kan sikkert også købes mange andre steder.

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : morten