Fra DNS til / servermappath
Fra : Simon le Bon

Dato : 12-04-01 09:21

Hej gruppe

Jeg har downloadet et adgangsscript der kører med System - DNS og det virker
fint på min Localhost.
System DNS hedder "check_password"
Jeg vil gerne omskrive det så jeg ikke er afhængig af min udbyder:

Jeg har sakset lidt i Scriptet:

set conn = Server.CreateObject("ADODB.Connection")
Conn.Open "check_password"
set aa = Server.CreateObject("ADODB.Recordset")
aa.Open "select * from logind WHERE (lukket = True) AND (remote_host = '" &
remote_host & "'

og :

set rs = Server.CreateObject("ADODB.Recordset")
rs.open "select * from brugernavn WHERE (brugernavn = '"& CStr(
brugernavn ) &"') AND (password = '"& CStr( password ) &"')",
"DSN=check_password"
set Session("rs") = rs

Er der en der kan være mig behjælpelig

På forhånd tak

Fra : Jesper Stocholm

Dato : 12-04-01 12:03

"Simon le Bon" <wiper@wanadoo.dk> wrote in
<9b3olu$hea$1@news.inet.tele.dk>:

> [...]
> virker fint på min Localhost.
> System DNS hedder "check_password"
> Jeg vil gerne omskrive det så jeg ikke er afhængig af min udbyder:

du skal have sat en såkaldt "DSN-less" forbindelse op til din database-fil.
Du kan se, hvordan det gøres her:

<http://www.activeserverpages.dk/aspdigital/kapitel2/dsnless.asp >

--
Jesper Stocholm