Anbefalet strømforsyning til en Barton 250~
Fra : Peter Andersen

Dato : 17-10-03 10:33

Har et gammelt kabinet stående som jeg vil putte en nForce2 MB og en
barton 2500+ CPU i. Hvor stor en strømforsyning skal der bruges
minimum?

Mvh

Peter
Slet REMOVETHIS i mailadressen for direkte mail.

Fra : Leony

Dato : 17-10-03 12:19

"Peter Andersen" <plandersen@REMOVETHISyahoo.com> skrev i en meddelelse

> Har et gammelt kabinet stående som jeg vil putte en nForce2 MB og en
> barton 2500+ CPU i. Hvor stor en strømforsyning skal der bruges
> minimum?

AMD anbefaler 300 Watt.
Du skal dog huske på, at en billig 400 Watts PSU, ofte yder lige så godt
som en dyr 300 Watts PSU.
Med ondre ord: fordi der står 300 Watt på en PSU, så er det ikke sikkert
den kan trække dit system (ofte giver det dog ikke problemer i starten,
men gerne efter et stykke tid).

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : Jimmy Scheel Sørense~

Dato : 17-10-03 13:01

Jeg har selv købt en Enemax AX(G)-FMA som er udstyret med to blæsere, hvor
den ene hjælper med at komme af med den varme luft inde i kabinettet.
Derudover kan man justére møllens omdrejninger, så man kan få en passende
temperatur.

Prisen er ca. 500 kr. og jeg købte min hos Zitech

Fra : Per Nielsen

Dato : 17-10-03 16:29

"Jimmy Scheel Sørensen" <jimbo@jimboscorner.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> temperatur.
>
> Prisen er ca. 500 kr. og jeg købte min hos Zitech

Hvor mange W er den på, og hvordan er støjniveauet?

Fra : Jimmy Scheel Sørense~

Dato : 18-10-03 14:05

Det er en 300 W og sjøjniveauet er fint lavt (Low Noise), men det kommer
selvfølgelig også an på hvor meget du indstiller den på i RPM

Fra : Per Nielsen

Dato : 18-10-03 15:31

> Det er en 300 W og sjøjniveauet er fint lavt (Low Noise), men det kommer
> selvfølgelig også an på hvor meget du indstiller den på i RPM

Takker.

Fra : Steffen

Dato : 17-10-03 18:57

"Peter Andersen" <plandersen@REMOVETHISyahoo.com> wrote in message
> [...]
>
> Mvh
>
> Peter
> Slet REMOVETHIS i mailadressen for direkte mail.

350W minimum for en sikkerheds skyld - se evt. http://webconsult.dk/, der er
der vist muligheder i de fleste prislag, inkl. de mere stille af slagsen.

/Steffen