driver til Image k56 flex modem
Fra : Jens O. Pedersen

Dato : 16-10-03 17:56

Hej.

Nogen der ved hvor ovenstående hardware supporteres (hvis det stadig
supporteres)?
Modemmet er produceret i Taiwan, og jeg har søgt en del på mærket, men
finder ikke noget.

Mvh

J.O.

Fra : Leony

Dato : 17-10-03 12:44

"Jens O. Pedersen" <jo@oncable.dk> skrev i en meddelelse

> Nogen der ved hvor ovenstående hardware supporteres (hvis det stadig
> supporteres)?
> Modemmet er produceret i Taiwan, og jeg har søgt en del på mærket, men
> finder ikke noget.

Hvis du ved hvilket chipset der er i det, så kan du hente en driver til
det. Det burde virke.
Måske står det i manualen hvilket chipset der bruges.

Hvis du kan finde serienummeret (enten i bunden eller i manualen), så
kan du måske finde noget relevant via Google.

Sidste mulighed er at sende en mail til Tiscalisupport, måske kan de
hjælpe.

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : Hans

Dato : 17-10-03 15:22

> [...]
> supporteres)?
> Modemmet er produceret i Taiwan, og jeg har søgt en del på mærket, men

Jeg mener det er et ganske almindeligt K56 Flex modem med en Rockwell chip,
så det burde være muligt at bruge en generic Rockwell K56 Flex driver.

/ Hans

Fra : Ukendt

Dato : 17-10-03 18:27

Jens O. Pedersen wrote:

> Nogen der ved hvor ovenstående hardware supporteres (hvis det stadig
> supporteres)?
> Modemmet er produceret i Taiwan, og jeg har søgt en del på mærket, men
> finder ikke noget.

Her, så må du selv hitte ud af hvilken det er;

http://www.conexant.com/support/md_driverdownload.jsp

Fra : Ukendt

Dato : 18-10-03 09:51

Hej
Jeg har ledt mine gamle diske igennem og fundet de drivere og opdateringer,
der lå på Images hjemmeside. Der er en driver til selve modemet samt firmware
opdatering til V90. Desuden er der en manual i pdf format. Du kan finde det
hele på dk.binaer (det er zipped i én fil).

Mvh. Frank

Fra : Jens O. Pedersen

Dato : 18-10-03 20:38

Tak til alle for hjælpen