Anbefal en billig printer
Fra : Thomas

Dato : 16-10-03 07:55

Hej,

skal lige have købt en printer til min søster.
Hun skal bruge den mest til sort print, og nok ikke
til særlig mange udskrifter - derfor søger jeg efter en
billig printer (dog også hvad angår toner).
Fandt en billig een hos SHG.dk:
http://www.shg.dk/link.asp?goto=infobox&varenr=620284

Kan du anbefale en printer?

mvh
Thomas

Fra : OZ

Dato : 16-10-03 08:21

"Thomas" <denergodnok@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> til særlig mange udskrifter - derfor søger jeg efter en
> billig printer (dog også hvad angår toner).

Ja, det kan jeg da..
Vil du have en billig printer, eller vil du have en, som virker?

Her er en som virker:
HP 995c Pris: 4000,-

Hvis du vil have en billig, så led hos Aldi eller Føtex.

Eller klik her:
http://www.dataworld.dk/index.php?sideid=shop&vare=3
Så får du en logitech trådløs mus med i købet, værdi; 398,- kr.
Printerens værdi: 1,- kr..
Er det ikke billigt?

Mvh.

Fra : JS

Dato : 16-10-03 08:40

"OZ" <None@host.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Her er en som virker:
> HP 995c Pris: 4000,-
>
> Hvis du vil have en billig, så led hos Aldi eller Føtex.

Klap lige hesten ikke!
Du kan da sagtens få en billig printer der samtidig virker og er billig i
drift til under 4000. Læste du behovet?

Til Thomas:
Canons printere skulle være de billigste i drift, så prøv at se efter canon
i560 eller lignende. Jeg ville ikke give mindre for en printer. De billige
printere er afsindigt dyre i blæk, så de bliver hurtigt dyrere i længden.

Fra : KH

Dato : 16-10-03 09:05

"JS" <JS_539@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> "OZ" <None@host.com> skrev i en meddelelse

> Klap lige hesten ikke!
> Du kan da sagtens få en billig printer der samtidig virker og er
> [...]

Det jeg mener er, at man kan købe dem for billigt.
Jeg havde en nabo, som havde købt en af disse billige printere i Føtex
til 399,- kr.
Den skulle jeg så installere for hende. Nu er jeg selv velbevandret i
installation af hardware og gik frem efter foreskrifterne.
Efter tredie forsøg på at få den til at køre, opgav jeg og bad hende
returnere skidtet.
Den ville ikke udskrive noget som helst de første to gange, og da den
endelig skrev de første ord satte papiret sig fast i valsen.

Min egen HP Deskjet 710c har jeg haft nu i 5 år, og den har virket
upåklageligt.
Den gav jeg 3000,- kr. for i Merlin.
Så en rimelig printer til ovenstående behov koster henved de første
1000,- kr. i dag.
Og så skal man handle et sted, hvor de ved noget om produktet.
Og det gør de te´wertifall ikke i hverken Aldi eller Føtex.

Mvh.

Fra : Thomas

Dato : 16-10-03 09:23

"JS" <JS_539@hotmail.com> wrote in message
> [...]
[...]
> [...]
> printere er afsindigt dyre i blæk, så de bliver hurtigt dyrere i længden.

Hej JS,
kender du i560? Jeg synes faktisk den lyder interessant, men læser dog
i specifikationerne at "Lydniveau: ca. 36 dB(A) (i lydsvag status)".
Er det ikke lidt meget/højt - og hvad mon "lydsvag status" er?
mvh
Thomas

Fra : JS

Dato : 16-10-03 10:11

> [...]
> i specifikationerne at "Lydniveau: ca. 36 dB(A) (i lydsvag status)".
> Er det ikke lidt meget/højt - og hvad mon "lydsvag status" er?

Jeg kender den ikke men har læst en del positivt om den og dens forgænger
i550
http://www.fotomagasinet.dk/ny_side_1.htm
http://www.dinside.no/php/art.php?id=32777&=katnav

Jeg får selv denne her med posten i dag:
http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1484588002

Fra : Per Nielsen

Dato : 16-10-03 10:50

> Jeg får selv denne her med posten i dag:
> http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1484588002

Hej JS.
Melder du lige tilbage om dine erfaringer? Og har du et link til hvor man
køber de billigste Canon blækpatroner?

Fra : JS

Dato : 16-10-03 11:15

"Per Nielsen" <dazzler53@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> "JS" <JS_539@hotmail.com> skrev i en meddelelse
>
> Hej JS.
> Melder du lige tilbage om dine erfaringer? Og har du et link til hvor man
> køber de billigste Canon blækpatroner?

Jeg skal nok melde tilbage når den er afprøvet.
Det ser ud til at man kan fylde en i865 op (5 patroner) hos eksempelvis Don
Inkjet for kr. 359 kr.

Fra : Per Nielsen

Dato : 16-10-03 12:08

> Jeg skal nok melde tilbage når den er afprøvet.
> Det ser ud til at man kan fylde en i865 op (5 patroner) hos eksempelvis
Don
> Inkjet for kr. 359 kr.

Det er da de billigste priser jeg har set indtil videre, tak for det.

Jeg har en Canon BJC-6100. Udstyret med 1 sort og 3 farvepatroner. Hos Don
Inkjet kan jeg købe et sæt Canon BCI-3 Kompatibel - 5, som indeholder 2
sorte og 3 farvepatroner for 170,- + 25,- i forsendelse, ialt 195,-. Det er
da billigt. Spørgsmålet er så om nogen har haft problemer med disse
uoriginale farvepatroner?

Fra : Leony

Dato : 16-10-03 12:44

> kender du i560? Jeg synes faktisk den lyder interessant, men læser dog
> i specifikationerne at "Lydniveau: ca. 36 dB(A) (i lydsvag status)".
> Er det ikke lidt meget/højt - og hvad mon "lydsvag status" er?

Det betyder, vel ikke noget hvor meget den larmer, du siger jo selv, at
behovet ikke er særligt stort og hvis den er slukket, så siger den jo
ikke noget.

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : Greatdane

Dato : 16-10-03 10:18

Jeg har selv købt en Canon S200 i Fakta til omkring 300 kr. tror jeg nok.
Blæk er billigt, kun 25 kr. for en sort blækpatron og den printer da ok til
mit lille behov. Men man skal ikke forvente det perfekte print.

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 16-10-03 21:19

"Thomas" <denergodnok@hotmail.com> skrev....

> Hun skal bruge den mest til sort print, og nok ikke
> til særlig mange udskrifter - derfor søger jeg efter en
> billig printer (dog også hvad angår toner).

Merlin har i denne uge en HP DeskJet 3425C til 399,- kr.

Kompakt, diskret, seperat sort printerpatron. Husk et USB kabel hvis
det ikke haves i forvejen.

--
Kent Oldhøj

Fra : Thomas Strøm Larsen

Dato : 16-10-03 22:09

Laser printer. Jeg har en brother billig i drift, skal ikke tænke på at få
indtørrede patroner. efter den har stået et stykke tid uden brug. kan printe
3000 sider på en omgang toner.
Dejligt den bedste printer jeg har haft til dato. aldrig mere inkjet.

mvh
Thomas