Lyd virker ikke længere, hjælp !!
Fra : Winther

Dato : 15-10-03 22:35

Har et Asus P4pe med onboard lyd, i dag da jeg kom hjem virkede lyden
pludselig ikke længere.

Media player skriver.

No audio hardware responding.

Min lillebror og mor har brugt computeren mens jeg var på arbejde men de
mener ikke de har pillet ved noget.

Har prøvet at geninstallere drivere, men det kan den sjovt nok ikke når den
ikke kan finde lydkort.

Det mærkelige er at jeg godt kan høre POST beskeder under opstarten.

Nogen der kan hjælpe ?

Fra : Kasper Christensen

Dato : 15-10-03 22:38

"Winther" <Falk-Petersen@tele2sletadsl.dk> wrote in message
> [...]
den
> ikke kan finde lydkort.
>
> Det mærkelige er at jeg godt kan høre POST beskeder under opstarten.

Hmm. D må være desperat. 2 indlæg med enslydende tekst på 2 min.

Fra : lacrimosa

Dato : 16-10-03 00:44

"Kasper Christensen" <news@REMOVEkasperc.dk> skrev i en meddelelse
> "Winther" <Falk-Petersen@tele2sletadsl.dk> wrote in message

> den

Hejsa

Jeg tror ikke at din POST har noget med onboard lyd at gøre, men har du
prøvet at kigge i enhedshåndtering og se om du kan finde din lyd-enhed?

Fra : Hans Nelke

Dato : 16-10-03 01:05

Du har overclocked din Cpu derfor, har selv 2 stk P4PE, du skal instille
AGP/PCI manuelt f.eks 66/33 og så har du lyd igen