Søges: Design kabinet
Fra : Morten DH

Dato : 15-10-03 17:55

Jeg er i planlægningsfasen i forbindelse med complet udskiftning af min
computer og har valgt at starte med kabinettet.

Det jeg efterlyser er et stilfuldt, men gerne unikt kabinet i fx. rustfri
stål eller lignende - altså ingen blå lys, gennemsigtige kabinetter og den
slags... Jeg er faldet for det her:
http://www.copenhagendesign.com/silverdream.htm men synes det er alt for
stort...

Så jeg leder efter noget i den stil, men helst kun meditower (eller mindre)
og gerne USB stik på fronten.

Kom med nogle forslag

Fra : Lars Kristiansen

Dato : 16-10-03 09:09

Hej

Prøv at kigge på en Soltek EQ3401M, har selv lige bestilt en da jeg synes
det er det lækreste design pt.
Det er en mini barebone pc, men med 2x 5,25 drev pladser. Super bundkort med
6 kanal lyd, USB og firewire både på fronten og bagsiden.

Fås kun med mobo til P4.

Mvh.
Lars