Findes der ikke noget som larmer mindre?
Fra : Gimmer

Dato : 15-10-03 12:46

Er Silent twin dem mest støgsvage køler til amd xp 1800+?
den larmer 18 db tror jeg nok!

vh Gimmer

Fra : Jonny Jensen

Dato : 15-10-03 16:38

> Er Silent twin dem mest støgsvage køler til amd xp 1800+?
> den larmer 18 db tror jeg nok!

Langt fra. En Alpha 8045A som er en ældre køler nu, kan nemt gøre det med en
9-12 db Powerfluid eller Papst blæser. En Thermalright (SLK800, 900 eller
947) kan gøre det endnu bedre, med samme køler, og endelig har Zalma et hav
af støjsvage løsninger.

Prøv at kigge nærmere på fx www.studiedata.dk som dog langt fra er billigst,
men har det bredeste udvalg (så vidt jeg ved) ellers tjeck www.chippen.dk
eller www.waterheads.dk

Jonny.

Fra : OZ

Dato : 15-10-03 16:44

"Jonny Jensen" <jonny_jensenNOSP@Mmail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
billigst,
> men har det bredeste udvalg (så vidt jeg ved) ellers tjeck

Glem alt om Chippen.dk.
Han er ikke værd at spilde tid på.

Fra : Gimmer

Dato : 15-10-03 16:54