Forbinde to forsk. switch bokse
Fra : Peter Jensen

Dato : 15-10-03 10:18

Jeg har en "APC MasterView Pro 8-Port KVM Switch" switch boks og har ny købt
en "IOGEAR MiniView Ultra 8 Port KVM Switch" - nogle som ved om man kan
forbinde disse to swich, så man kan få mere end 8 skærme, tasttatur og mus
på ?

Fra : Rune Friis Jørgensen

Dato : 16-10-03 01:12

"Peter Jensen" <peter1969@removemeofir.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> forbinde disse to swich, så man kan få mere end 8 skærme, tasttatur og mus

Nu skulle jeg da mene at det er omvendt.
Det er muligt at sætte 1 skærm mv. til mange maskiner?

Men... sæt udgangen fra den ene til en indgang på den anden.

Så skulle det da være muligt at have 15 maskiner på en skærm/tastatur/mus.

Rune