HP Deskjet 3820 skriver ikke sort ...
Fra : Christian Aagot Rii~

Dato : 14-10-03 20:32

Hej,

Jeg har netop påfyldt blæk i den sorte blækpatron på min HP Deskjet 3820.
Printeren melder ingen fejl og jeg kan fint skrive ud fra Windows. Men: der
bliver ikke skrevet noget ud med sort farve. Printeren "lader som om" den
skriver ud, men der kommer ikke blæk på papiret?

Nogle hints eller idéer?

--
Christian
Fjern dyret med den lange hals fra min email-adresse...

Fra : Anders pedersen

Dato : 15-10-03 09:23

On Tue, 14 Oct 2003 21:31:32 +0200, Christian Aagot Riis wrote:

> [...]
> bliver ikke skrevet noget ud med sort farve. Printeren "lader som om" den
> skriver ud, men der kommer ikke blæk på papiret?

Du har været for hurtig med at fylde blæk på den sorte partron og der er
luftbomler i partronen.Ta en tom spøjte og pust blæk ned i partroinen for
at der kommer blæk ud har partronen.
DU kan også prøve at rense dyserne i edike syre eller varmt vand i en
underkop,natten over. Eller prøv en rens udskrift dyser eller liggenne.

Hvis ikke nogle af disse ting hjælper kan du jo prøve at sende den til
genfyld.dk som vilde rense og genopfylde den for 65kr. Læs mere på
http://www.genfyld.dk

Har selv et liggende problem med en lexmark sort partron som som vi lige
har sendt til dem i håb om at de kan rense dne bedre.

Anders B Pedersen
ved epost fjern NOSPAM.

Fra : Christian Aagot Rii~

Dato : 15-10-03 20:01

"Anders pedersen" <anders.pedersenNOSPAM@jubiipost.dk> wrote in message
> Du har været for hurtig med at fylde blæk på den sorte partron og der er
> luftbomler i partronen.Ta en tom spøjte og pust blæk ned i partroinen for
> at der kommer blæk ud har partronen.

Det hjalp :) Men nu skal jeg så have renset printeren for blækklatter ;)

Tak for hjælpen

--
Christian