Switch og switch-box...
Fra : dhek

Dato : 14-10-03 19:32

Hej,

Jeg står overfor snart at skulle investere i både en switch og en
switch-box, spørgsmålet er bare hvilke der kan anbefales!? Prismæssigt skal
det jo helst være så billigt som muligt, men stadigvæk skal man jo gerne
kunne regne med det fungerer upåklageligt.

Jeg har hørt D-link laver nogle virkelig gode switches er dette sandt og i
så fald hvilken kan anbefales (den skal køre 10/100 mbit og kunne
auto-negotiate uden problemer, jeg har tidligere haft en fra den lokale
Merlin, som overhovedet ikke kunne finde ud af andet en af lave kollisioner
stort set lige gyldigt hvilke settings man anvendte (halv/fuld deplex samt
auto negotiate)).

Mht. switch-boxen har jeg absolut ingen ide om hvad der regnes for godt, så
forslag modtages meget gerne

Håber der er nogen der kan hjælpe mig

På forhånd tak,

Mvh. Daniel

Fra : Kim Jensen

Dato : 15-10-03 09:50

On Tue, 14 Oct 2003 20:32:28 +0200, "dhek" <dhek@dhek.dk> wrote:

>Mht. switch-boxen har jeg absolut ingen ide om hvad der regnes for godt,
>så forslag modtages meget gerne

Kig evt. på www.edbpriser.dk under hardware / switchboxe
og bedømmelserne på disse.

--
Kim

Fra : dhek

Dato : 15-10-03 14:20

> Kig evt. på www.edbpriser.dk under hardware / switchboxe
> og bedømmelserne på disse.

Det har jeg også gjort problemet er bare der ikke er så mange bedømmelser på
de "billige", dvs. dem under 500 kr og de produkter der har en bedømmelse er
ikke på lager i forretningen eller forretningen ved slet ikke hvornår de får
den hjem igen eller der er uoverensstemmelse med den leveringsdato der er
angivet hos edbpriser og den der er gældende på forretningens hjemmeside...

Fra : Kasper Christensen

Dato : 15-10-03 22:25

> Mht. switch-boxen har jeg absolut ingen ide om hvad der regnes for godt,

> forslag modtages meget gerne
>
> Håber der er nogen der kan hjælpe mig

Switch
http://www.proconsult.dk/katalog/m_net/s_net-sw/netswsoho/netetew208t.html

Kender den da jeg har købt den til arbejdet og den virker glimrende.

Switch-box
http://www.proconsult.dk/katalog/m_til/s_til-div/til-swbox/sw-7510155450.html

Kender den også fra arbejdet.

Mvh