Bluetooth headset
Fra : news.uni2.dk

Dato : 14-10-03 12:49

Hej Folkens!

Lige et lille spørgsmål til alle i kloge hoveder..

Jeg her et Bluetooth headset til min Mobilos, men er der nogen der ved om
det er muligt at anvende dette til min pc'er, hvis jeg anskaffer mig en
bluetooth adapert til pc'er?

Mvh
Steen

Fra : OZ

Dato : 14-10-03 13:06

"news.uni2.dk" <steen.brodersen@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
ved om
> det er muligt at anvende dette til min pc'er, hvis jeg anskaffer mig

Jeg går med de samme planer med Bluetooth og PC.
Og ud fra, hvad jeg kan læse mig til på bl. a. Logitechs site, så
skulle det kunne lade sig gøre, hvis din computers
Bluetooth-accesspoint har en profil i sin indstillinger for headsets.
Jeg vil i så fald formode, at du kan anvende Logitechs nye
Bluetooth-Hub i.f.m. din Bluetooth-opkobling til PC med headset.

Jeg har talt med en konsulent hos Logitech, som forklarede, at man
ville kunne læse mere på deres site, når flere af deres nye
Bluetooth-produkter kom på det danske marked. Og det skulle ske i de
nærmeste dage her i oktober. Logitech har jo selv et headset, baseret
på Bluetooth-teknologien, på markedet.

OZ.
--
"Og det skete i de dage i oktober en gang, at Logitech Bluetooth satte
hyggen i gang".