Hjælp til HP 959c Printer
Fra : Jan

Dato : 13-10-03 19:31

Hejsa

Jeg har et problem med min printer !

Hvis jeg sætter den til en maskine, virker den fint. Men når jeg så flytter
den over på den anden maskine, er printeren helt død. Pc´en registrere intet
på hverken LPT- eller USB porten.

Hvad sker der ?

Mvh
Jan

Fra : JSH \(9800\)

Dato : 13-10-03 20:56

"Jan" <jrysz@jubiimail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
flytter
> den over på den anden maskine, er printeren helt død. Pc´en registrere

Hvis den virker på din ene pc, må vi gå ud fra, at printeren ikke fejler
noget.
Tjek derfor om usb er aktiveret i bios i din anden pc. Tjek samtidig lpt.
udgangene i bios på din anden pc.

Fra : Jan

Dato : 14-10-03 05:37

> Tjek derfor om usb er aktiveret i bios i din anden pc. Tjek samtidig lpt.
> udgangene i bios på din anden pc.

Den maskine det ikke virker på, er en Amitech ( læs : færdigpakke ). Og jeg
kan desværre ikke komme ind i bios´en. Desuden burde ihvertfald usb-porten
være sat rigtigt op på den, da jeg har en scanner tilsluttet her.

Og ja. Jeg har prøvet at skifte kabler, så her ligger fejlen altså heller
ikke.

Jan

Fra : JSH \(9800\)

Dato : 14-10-03 16:55

> [...]
> være sat rigtigt op på den, da jeg har en scanner tilsluttet her.
>
> Og ja. Jeg har prøvet at skifte kabler, så her ligger fejlen altså heller

Jeg ved hvad fejlen er! =Amitech