Pingu film
Fra : Søren Zoëga

Dato : 12-04-01 08:23

Er der nogen der ligger inde med nogle Pingu film ? Mit barnebarn er vild
med den lille ler figur, og vi kan ikke finde filmene nogen steder. Har dog
set nogle for længe siden, så jeg ved de findes.

På forhånd Tak

Bonna Zoëga

Fra : Marianne Høyen

Dato : 12-04-01 11:43

Pingu - den lille modellerede pingvin ?
De har den i Babysam på Roskildevej, men du kan også købe den over nettet
bl.a. hos http://www.videonetto.com/

Jeg fandt den ved at søge på www.google.com, danske sider - søgeord: pingu

Der er 9 forskellige!

mvh
Marianne

Fra : nilfri

Dato : 19-04-01 11:45

Kig også på www.amazon.co.uk

De har mange, men jeg har dog (endnu) ikke købt nogen.

Generelt er der heller ikke hér meget info om de enkelte bånd; men dog mere end på netto.

Iøvrigt findes der (mindst) et CD-ROM spil, som vores den største på 2½ nyder meget!

mvh

Finn

PS: Ved ordre er det en god idé at angive, at det drejer sig om en gave. Så synes tolderen af og til, at der ikke skal lægges moms på fx. en bogforsendelse

http://www.kandu.dk/