Se her! Hjælp mig med ny mus!
Fra : Morten Holberg Niels~

Dato : 11-10-03 13:51

Hej!

Jeg har bestemt mig for at købe en Logitech MX 500. Inden jeg bestiller, vil
jeg da lige høre om ikke der er andre alternativer i klassen for mus med
følgende features:

-Optisk, IKKE trådløs
-Jeg har store hænder, derfor en relativ stor mus
-Ikke krav til hvor mange knapper der skal være
-Må gerne være præcis i FPS

Morten Holberg Nielsen

In an interstelaaarrr buuuurrssst im baaack to saaaveeee the uuuunivereerse!

Fra : Nic

Dato : 11-10-03 13:55

> -Optisk, IKKE trådløs

Godt valg...

Fra : Christian Spøer

Dato : 11-10-03 19:01

> Godt valg...

Godt svar... ;)

Mvh
Christian

Fra : Uni Bull

Dato : 11-10-03 23:07

Christian Spøer wrote:
> Godt svar... ;)

God mus (omend jeg ikke kan følge modviljen mod trådløs)
--
Uni Bull
København K

Fra : Leony

Dato : 12-10-03 17:22

"Uni Bull" <wtyxpzqiw@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> God mus (omend jeg ikke kan følge modviljen mod trådløs)

Det er vist en ulempe i spil, som den jo skulle bruges til.

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : Jonny Jensen

Dato : 12-10-03 10:48

Microsoft Intellimouse Explorer 3.0a...

Jonny.

Fra : Morten Holberg Niels~

Dato : 12-10-03 12:01

"Jonny Jensen" <jonny_jensenNOSP@Mmail.dk> skrev i en meddelelse
> Microsoft Intellimouse Explorer 3.0a...

Kender du noget til denne ifht Logitech MX500?

Hvorfor anbefaler du Explorer?

Fra : Jonny Jensen

Dato : 12-10-03 14:25

> Kender du noget til denne ifht Logitech MX500?
> Hvorfor anbefaler du Explorer?

Har prøvet MX300, 310 og 500 (ikke 700, skal ikke have trådløs til fps jo ;)
og synes ikke knappernes placering og håndform er helt så lækker som IE3.
IE3 virker måske lidt mere plastic agtig end MX-serien, men den er ganske
robust og knapperne er lækre i en heftig ildkamp ;)

Svært at beskrive, men synes klart bedst om IE3.

Prøv evt at låne en eller flere hos nogle kammerater, og find din egen
favorit?

Jonny.

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 12-10-03 22:08

Jonny Jensen wrote:
> Svært at beskrive, men synes klart bedst om IE3.

IE3 rulez
Og er betydeligt mere responsive end min gamle trådløse logitech mouseman

mvh/Peter Lykkegaard

Fra : Morten Holberg Niels~

Dato : 13-10-03 08:50

"Peter Lykkegaard" <polonline@hotmail.dk> skrev i en meddelelse

> IE3 rulez
> Og er betydeligt mere responsive end min gamle trådløse logitech mouseman

Det er netop derfor den ikke skal være trådløs. Har netop haft fornøjelsen
af en IE3 i går. Har dog bestilt en MX500 istedet. Kommer i morgen