Cd drev og cd brænder er pist væk
Fra : Erik Andersen

Dato : 09-10-03 19:47

Jeg kan ikke længere se disse 2 drev i Denne computer og Enhedshåndtering.

Mit operativsystem er Windows 98

Jeg har ikke installeret ny hardware eller software.

Er der nogen, der kan pege på løsningsmuligheder, eller skal jeg opgive den
6 år gamle compuer, som ellers kører udmærket?

mvh

Erik

Fra : Eigil Sørensen

Dato : 09-10-03 21:46

Hej Erik. Prøv at åbne bios for at se om dine drev er der, hvis ikke så se
om stikket på bundkortet er gledet lidt ud så der ikke er kontakt.
ellers skriv til eist@webspeed.dk så skal jeg hjælpe dig så godt jeg kan...
M.V.H. Eigil

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 11-10-03 19:51

Enhedshåndtering.

> den

Prøv at tjekke om dit ur opfører sig mærkeligt, hvis det gør kan det være
Bundkortets batteri der er dødt.
Hilsen Michael