Ekstern HDD
Fra : Søren Hanghøj

Dato : 09-10-03 16:39

Hej med jer!
Er der nogen af jeg der kender et godt tilbud på en ekstern hardisk med USB
2.0 / FireWire tilslutning.

Kapacitet: ca 80-160Gb
Kvalitet: God
Pris: grartis

mv.
Søren

Fra : Martin Kirschmeyer

Dato : 09-10-03 16:44

Søren Hanghøj wrote:
> Hej med jer!
> Er der nogen af jeg der kender et godt tilbud på en ekstern hardisk
> med USB
> 2.0 / FireWire tilslutning.

Jeg har selv en Maxtor Personal Storage 3000LE 40 GB (USB 2.0). Den er fin
til mit behov, og er generelt meget tilfreds med Maxtoren.

> Kapacitet: ca 80-160Gb
> Kvalitet: God

Maxtor Personal Storage 5000LE 80GB
http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1374608019

Vil du lægge lidt ekstra på bordet kan denne fås:

Maxtor OneTouch 7000 250GB
http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1374608073

Det er en fed disk, vi har nogle stykker på mit arbejde, og de kører bare
super

> Pris: grartis

Ja, så er ovenstående nok forgæves. Prøv evt. en rodekasse på din lokale
losseplads...

--
Martin K

Fra : Barto / Jakob

Dato : 09-10-03 16:50

Hej Søren

Jeg ville vælge en extern harddisk kasse som den her:
http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1374657992
(Som jeg også har skrevet i posten lige under denne ;) )

Og så købe en alm. IDE disk at sætte i.

Jeg tror at man på den måde får den billigste løsning, og så kan man også
uden problemer skifte disken ud med en nyere på et senere tidpunkt hvis man
havde behov for det.

Mvh Barto