Harddisk kit til extern harrdisk
Fra : Peter

Dato : 09-10-03 16:38

Jeg mangler et harddisk kit til en 40GB Maxtor 7200 fluid ide harddisk, så
den kan fungere som ekstern harddisk, helst via USB.
Hvor kan man købe et sådan kit, til en rimelig pris.

Peter

Fra : Barto / Jakob

Dato : 09-10-03 16:48

Hej Peter

Her er hvad jeg fandt ved at søge lidt på edbpriser.dk
http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1374657992

379,- er vel fair nok til at få sig en transportabel harddisk?

Mvh Barto

Fra : Aksel Spandet

Dato : 09-10-03 19:51

Hey!

zitech har også en:
http://www.zitech.dk/Product/Details.aspx?ID=46436

Mvh
Aksel S

Fra : Barto / Jakob

Dato : 09-10-03 19:53

Ok tak, mente nok at de også havde en men kunne ikke lige finde den.
Den er dog lige et par håndøre dyre, men ikke mere end at jeg synes man skal
vælge efter designet. Ydelsen er der jo ikke forskel på?

Mvh Barto

Fra : J.K.Arning

Dato : 09-10-03 20:25

In news:bm4aqi$19gd$1@news.cybercity.dk,
Barto / Jakob <admin@REMOVEbarto.dk> typed:
> [...]
> Den er dog lige et par håndøre dyre, men ikke mere end at jeg synes
> man skal vælge efter designet. Ydelsen er der jo ikke forskel på?

Jeg har har været ude for en USB 2 Harddisk der nægtede at køre på min
bærbare Asus mens en anden ( købt netop hos Zitech ) fungere fint så
der kan altså være forskel.

--
Regards
http://www.arning.dk

Fra : Peter

Dato : 10-10-03 00:18

"Peter" <doc_069X@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Jeg mangler et harddisk kit til en 40GB Maxtor 7200 fluid ide harddisk, så
> den kan fungere som ekstern harddisk, helst via USB.
> Hvor kan man købe et sådan kit, til en rimelig pris.
>
> Peter

Jeg takker mange gange for hjælpen. Det blev den fra Zitech. CompuMail har
jeg ikke den store fidus til (se dk.forbruger).

Peter