Åbning af HP Vectra kabinet?
Fra : Henning Dalgaard

Dato : 09-10-03 12:44

Er ved at opgradere en HP Vectra V2, men kan ikke finde ud af at åbne
kabinettet. Det er meget mystisk. Jeg har låst op med nøglen og jeg har
løftet de to 'ører' på siden. Er det ikke meningen at kabinet-låget så kan
glide bagud? Hvad har jeg overset? Er der nogle skruer der skal løsnes?

Fra : JL

Dato : 09-10-03 13:20

"Henning Dalgaard" <dalle@stofanet.dk> wrote in message
> [...]
> glide bagud? Hvad har jeg overset? Er der nogle skruer der skal løsnes?

Sidder der ikke et "øre" på forsiden som skal presses op? Eller husker jeg
helt forkert?
- JL

Fra : Henning Dalgaard

Dato : 09-10-03 13:51

> Sidder der ikke et "øre" på forsiden som skal presses op? Eller husker jeg
> helt forkert?
> - JL
Jo der sidder et øre på hver side af fronten på kabinettet. Jeg kan ikke se
hvad disse øres funktion er. Det lader til at man vipper dem op og så holder
i dem mens man skubber låget af med tommelfingrene. Er det korrekt? Jeg har
lagt alle kræfter i men den flytter sig ikke. Er der andet end de to ører
man skal pille ved?