Trådløs router + netkort
Fra : Child

Dato : 09-10-03 00:21

Hej alle

Jeg står og skal bruge en trådløs router med tilhørende netkort, og har kig
på disse ting :

Linksys router :
http://edbpriser.dk/netvaerk/netvaerk-top10.asp?ID=1824787893

Typhoon Speednet netkort :
http://edbpriser.dk/netvaerk/netvaerk-top10.asp?ID=1824717894

Det skal siges at jeg intet som helst ved om denne slags udstyr.
Er tingene kompatible med hinanden?
Er det noget lort?
Er det for dyrt?
Er der nogen alarmklokker der ringer hos nogen af jer?

Svar på et eller flere af ovenstående spørgsmål vil glæde undertegnede
meget!

På forhånd tak!

Mvh Thomas

Fra : Henrik Dissing

Dato : 09-10-03 10:56

On Thu, 9 Oct 2003 01:21:10 +0200, Child wrote:

>Er tingene kompatible med hinanden?
>Er det noget lort?
>Er det for dyrt?
>Er der nogen alarmklokker der ringer hos nogen af jer?

Jeg ville spørge i dk.edb.netvaerk. De ved en masse om den slags derinde.
--
Venlig hilsen
Henrik Dissing

(e-mail: hendis AT post DOT tele DOT dk)

Fra : Child

Dato : 09-10-03 12:40

"Henrik Dissing" <sorry@drowned.in.spam.invalid> skrev i en meddelelse
> Jeg ville spørge i dk.edb.netvaerk. De ved en masse om den slags derinde.

Takker, hermed gjort!

Jeg undskylder fejlplaceringen.

mvh. Thomas