mus og tastatur
Fra : KISS

Dato : 08-10-03 21:23

Hej NG

Jeg har et problem med mit nyendkøbt Logitech trådløst mus og tastatur. som
er når jeg spiller et skyde spil (B.H.D.) så er der en meget lang regasions
tid samt presision på musen, men så i selve windows (xp) er der intet i
vejen ??

SÅ hvad sker der her og hvad kan jeg gøre

På forhånd tak

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 08-10-03 21:44

KISS wrote:

> [...]
> meget lang regasions tid samt presision på musen, men så i selve
> windows (xp) er der intet i vejen ??
>
> SÅ hvad sker der her og hvad kan jeg gøre

Trådløs mus og gaming er to uforenelige størrelser

Een af de bedre pt er fx Intellimouse Explorer 3.0 (optical)

mvh/Peter Lykkegaard

Fra : Barto / Jakob

Dato : 08-10-03 22:11

> Trådløs mus og gaming er to uforenelige størrelser
Enig

> Een af de bedre pt er fx Intellimouse Explorer 3.0 (optical)
Jeg ved at Logitech's MX700 skulle være mere eller mindre lige så hurtig som
en ægte mus med hale :)

Mvh Barto

Fra : Christian Spøer

Dato : 08-10-03 22:44

> Jeg ved at Logitech's MX700 skulle være mere eller mindre lige så hurtig
som
> en ægte mus med hale :)

Hmm, jeg har ellers jagtet en markmus da jeg var i militsen. Den var lige så
stor som en rotte (mindst). Den blev lidt forskrækket da jeg fyrede lidt
løst krudt af mod den ;D
Den er garanteret hurtigere end MX700...

Mvh
Christian

PS: Lidt sjov skal der være.

Fra : xXx Martin Callsen x~

Dato : 08-10-03 22:52

Christian Spøer wrote:

> [...]
> lige så stor som en rotte (mindst). Den blev lidt forskrækket da jeg
> fyrede lidt løst krudt af mod den ;D
> Den er garanteret hurtigere end MX700...

*LOL*
--
Med venlig hilsen

Fra : Martin Petersen

Dato : 09-10-03 10:10

Christian Spøer (christian_spoer@hotmail.com) skrev følgende:

> Hmm, jeg har ellers jagtet en markmus da jeg var i militsen. Den var
> lige så stor som en rotte (mindst). Den blev lidt forskrækket da jeg
> fyrede lidt løst krudt af mod den ;D

Ja... En markmus er en glimrende jagtmus! :)

- Martin