Scanner.
Fra : Bent Mouritzen

Dato : 08-10-03 10:02

Hej derude.

Jeg bruger min scanner Hp5470c til at scanne noder ind i et musikprogram
med, men jeg er i tvivl om der findes en bedre scanner til dette formål.
Så jeg ville spørge, om der findes test af scannere og kvaliteten af dem ?
Enten på nettet eller i bladene ?
Eller hvilken er en rigtig god scanner, forslag modtages med tak :)

Mvh
Bent Mouritzen

Fra : Kim Jensen

Dato : 08-10-03 14:24

> [...]
> Så jeg ville spørge, om der findes test af scannere og kvaliteten af dem ?

Der var en større test i (næst?)sidste udgave af Alt Om Data.

> Eller hvilken er en rigtig god scanner, forslag modtages med tak :)

Der findes mange gode scannere og mange dårlige scannere. Og der findes dyre
og der findes billige.
Hvilken, der er den rette for dig, afgør din pengepung og dine krav til
kvalitet. Det følges som regel pænt ad.

Hvis den udelukkende skal bruge til (sort/hvid) nodescanning, vil jeg
anbefale en hurtig og rimelig billig scanner - fx en EPSON i en eller anden
model.

mvh
Kim Jensen