LED panel?
Fra : Dennis

Dato : 06-10-03 10:52

Jeg har tidligere postet ang. at jeg vil købe et LED panel (hvor teksten
scroller henover) - er der slet ikke nogen der kender nogen (danske) steder,
hvor man kan købe dét?

Dennis

Fra : Soeren Nielsen

Dato : 06-10-03 11:05

"Dennis" <jada@INVALID.nowhere.com> skrev i en meddelelse
> Jeg har tidligere postet ang. at jeg vil købe et LED panel (hvor
> teksten scroller henover) - er der slet ikke nogen der kender
> nogen (danske) steder, hvor man kan købe dét?

Kig på www.brinck.dk under 'produkter' - 'byggesæt' måske kan du finde
et byggesæt der.

Hvs du ikke mener LED, men LCD kan du kigge lidt på www.cyberbox.dk
eller www.chippen.dk (virker dog utroværdig efter hans opførsel i
casemodding-gruppen).

--
mvh Søren Nielsen
http://www.soerennielsen.dk/akvarie/

Fra : Dennis

Dato : 06-10-03 11:08

> Kig på www.brinck.dk under 'produkter' - 'byggesæt' måske kan du finde
> et byggesæt der.

Jeg er nu ikke interesseret i at lodde alle lysdioder i selv Der må da
være nogen som allerede HAR gjort det arbejde og som gerne vil tjene en
lille formue på dét? Min idé var, at LED panelet skal tilsluttes LAN (evt.
med noget RS232/LAN konverter) og at jeg så selv kan programmere et
interface til den (så jeg f.eks. kan vise mine emails eller andet på LED
panelet)

Dennis

Fra : Leony

Dato : 06-10-03 14:26

> [...]
> tilsluttes LAN (evt. med noget RS232/LAN konverter) og at jeg så selv
> kan programmere et interface til den (så jeg f.eks. kan vise mine

Jeg har aldrig set et LED display, dette udelukker absolut ikke at det
findes, som kan tilsluttes computeren (ved dog at Thansen har et med et
tastatur bagpå).

Hvorfor ikke prøve et LCD-display som Soeren foreslår, det kan mange
ting. Se eksempler her:
http://overclockersclub.com/20x4crystalfontzlcd.shtml

PS: Jeg tror hurtigt, du vil blive træt af at få dine mails vist i
LED-displayet.

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : Dennis

Dato : 06-10-03 14:32

> Jeg har aldrig set et LED display, dette udelukker absolut ikke at det
> findes, som kan tilsluttes computeren (ved dog at Thansen har et med et
> tastatur bagpå).

Jeg skal bruge (f.eks.) sådan én som de viser her:
http://salescaster.com/products.htm
(men jeg mangler priser og en dansk forhandler)

> Hvorfor ikke prøve et LCD-display som Soeren foreslår, det kan mange
> ting. Se eksempler her:
> http://overclockersclub.com/20x4crystalfontzlcd.shtml

Fordi det ikke er det jeg er interesseret i? LCD kan ikke bruges, hvis
du skal vise tekst på afstand.

> PS: Jeg tror hurtigt, du vil blive træt af at få dine mails vist i
> LED-displayet.

Måske, men den kan jo også bruges til så meget andet.

Dennis

Fra : Soeren Nielsen

Dato : 06-10-03 15:11

> Jeg skal bruge (f.eks.) sådan én som de viser her:
> http://salescaster.com/products.htm
> (men jeg mangler priser og en dansk forhandler)

Ved ikke om det er til at finde, men prøv at kigge på disse butikker:
http://hjem.get2net.dk/hkj/ElectronicShops.html