Dell device drivere til win 2003?
Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 04-10-03 19:29

Hejsa - Jeg har fået en ny Dell PC, og jeg ville så installere win 2k3
standard på den
Men device drivere er vist en by i Rusland - endnu
Skal jeg gå efter XP eller 2k drivere?

Egentlig kunne jeg bare installere XP på den og så installere win 2k3 via
VirtualPC eller WMWare
Den option er vel at foretrække?

XPOST: dk.edb.hardware, dk.edb.system.ms-windows.server
NB der er ikke sat FUT

mvh/Peter Lykkegaard

Fra : Peter Martinsen

Dato : 04-10-03 22:06

Spørg DELL Support

Mvh

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 04-10-03 22:19

Peter Martinsen wrote:
> Spørg DELL Support

Yeahh, man kan vel ringe til dem...
De har ikke noget på deres support sider, det nyeste er win2k eller XP

mvh/Peter Lykkegaard

Fra : Glen Kjærulff

Dato : 05-10-03 18:11

Peter Lykkegaard wrote:

> Yeahh, man kan vel ringe til dem...
> De har ikke noget på deres support sider, det nyeste er win2k eller XP

Gå efter XP driverne.

/Glen

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 06-10-03 08:06

"Glen Kjærulff" wrote in a message

> Gå efter XP driverne.

Hæ, de virker ikke
Nu kommer der en 2000 på i stedet

mvh/Peter Lykkegaard

Fra : Thomas Bøjstrup Joha~

Dato : 05-10-03 20:02

nu skriver du ikke hvad det er for en dell pc'er ?

jeg har da 4-5 dell server som køre w2k3 og dell var nogen af
de først med driver til w2k3

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 05-10-03 20:16

Thomas Bøjstrup Johansen wrote:
> nu skriver du ikke hvad det er for en dell pc'er ?

Hæ, jeg kan ikke huske det på stående, det var ikke mig selv der bestilte
den

> jeg har da 4-5 dell server som køre w2k3 og dell var nogen af
> de først med driver til w2k3

Jep, men åbenbart ikke på pc-fronten, jeg har kikket på alle i 8000 serien

Jeg finder ud modelnummeret i morgen, mener det var 8 et-eller-andet...

mvh/Peter Lykkegaard

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 06-10-03 06:44

"Thomas Bøjstrup Johansen" <tooms@post1.tele.dk> wrote in message
> nu skriver du ikke hvad det er for en dell pc'er ?

8300

mvh/Peter Lykkegaard