IRQ Settings
Fra : Henrik H. Sørensen

Dato : 12-04-01 06:46

Hej,

Er der nogen der kan hjælpe mig med at sætte IRQ i Windows 2000. Jeg har
forskelligt Hardware der "deler" samme IRQ, det fungerer i selve windows,
men i nogle programmer virker det ikke. Så ville jeg prøve at ændre IRQ, men
jeg kan ikke ændre det for det lille "flueben" er ikke higligted i resource
menuen for hardware delen, det er gråt.

Hvis der er nogen der ved hvad jeg mener og kan hjælpe, må de meget gerne
skrive hurtigt!

Tak

Henrik

Fra : Henning

Dato : 12-04-01 09:09

On Thu, 12 Apr 2001 07:45:55 +0200, "Henrik H. Sørensen"
<heien@worldonline.dk> wrote:

> [...]
>jeg kan ikke ændre det for det lille "flueben" er ikke higligted i resource

Det gør du ikke - dine kort er højst sandynligt plug'n play, og så får
du ikke lov at ændre noget. Prøv i stedet at bytte rundt på dem fysisk
i de forskellige slots.

Henning
hsb@image.dk