Spørgsmål og viden om edb-forhandlere
Fra : Jesper Nielsen

Dato : 04-10-03 18:58

Hejsa

Jeg ved ikke om dette er det korrekte forum at spørge om dette, men
jeg tager chancen...

Jeg leder efter et sted, hvor man kan læse om forbrugeres erfaringer
ved køb af edb, hvos forhandlerne, såsom hvilke man bør holde sig fra,
og hvorfor, og evt. kunne stille spørgsmål om disse.
Er der nogen her, som ved hvor jeg kan finde sider om dette, eller
evt. andre grupper, jeg kan spørge i?

Mvh

Jesper

PS! Jeg har også skrevet denne besked i gruppen "dk.forbruger"

Fra : Mikey78

Dato : 04-10-03 19:14

http://www.edbpriser.dk

Mikey