Hjææælp! Min PC bibber...
Fra : OZ

Dato : 04-10-03 17:26

...- ved justering af lyden.
Når jeg skruer op for lyden ved ikonet i nederste højre hjørne, så
bibber den, altså pc´en, når jeg slipper musetasten.
Førhen sagde det bare "dong" i højttalerne.
Hvad kan der være galt?

Mvh. OZ.

Fra : Allan / Kolding

Dato : 04-10-03 21:07

Prøv at install. driveren til lydkortet
Også hvis det er onbord.

--
MVH Allan / Kolding

Fra : KH

Dato : 05-10-03 13:35

"Allan / Kolding" <bruhn.allan@_V_Æ_K_stofanet.dk> skrev i en
meddelelse news:3f7f284f$0$22672$ba624c82@nntp02.dk.telia.net...
> Prøv at install. driveren til lydkortet
> Også hvis det er onbord.

Jamen det vil jeg prøve.
Jeg forstår bare ikke, hvorfor så andre lyde fungerer, hvor de skal.

Men jeg må prøve.

Kh.

Fra : KH

Dato : 05-10-03 19:07

"Allan / Kolding" <bruhn.allan@_V_Æ_K_stofanet.dk> skrev i en
meddelelse news:3f7f284f$0$22672$ba624c82@nntp02.dk.telia.net...
> Prøv at install. driveren til lydkortet
> Også hvis det er onbord.

Jeg synes nu at have prøvet alt mellem himmel og jord, og intet
virker.
Min PC opfører sig yderst besynderligt i disse dage.
Og det med lyden er bare nr. 3 i rækken af sjove/underlige ting, min
PC foretager sig uden min tilladelse.

Det er sgu lige før, jeg giver den et kvindenavn.

OZ.